søndag den 8. januar 2012

Mit fine hæklegarn

Her ser i min kiste med det fine hæklegan...
det er næsten alt hvidt og til nål 0,50 og 0,75



der er flere forskellige mærker
kun 2 ting tilfældes ud over farven ;)
de er alle købt på Sicilien og de er bløde at hækle med.


I ser også lidt af nogle UFO'er
en mangler kun kanten og den anden at blive presset


Her kan I se hvor tyndt det er...
ligner mere en "kinesertråd"

Her er mine nåle.... ja jeg ved det godt...de er ikke i de rigtige matriale..
men de tynde har jeg haft i bambus...men de går så hurtigt i stykker
som de flækker og så hænger tråden i hele tiden
så bruger de gode gamle
og i ser også mine hjemmelavet markører


her ser i en nål str 4 og en 0,50
sikken en forskel ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....