lørdag den 4. februar 2012

Lørdag formiddag.....

Det er koldt udenfor .. ikke som i Danmark heldigvis .. ;)
men her er 8 gr og det er ikke meget her..
når vi normalt har 10 - 12 gr på denne tid af året.
Gamle onkel (som bor hos os, 85 år) er ikke stået op endnu ...
han elsker at ligge længe under dynen
manden min er smuttet en tur med en ven på kaffebar
så jeg sidder her og nyder ro'en, min kaffe
og duften af appelsiner og mandariner vi var nede og plukke
i svigerindens have i går.
må huske at ha kameraet med næste gang ;)


I går købte jeg lidt forår ;)
trænger så meget til sol og varme
kan godt mærke humøret mangler lys og sol ...

1 kommentar:

  1. Ser ræddi godt ud Lis - glæder mig til at se den på ...

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....