mandag den 5. marts 2012

En award til mig ....

Nøjjjjjjjj jeg har fået en Award af Lilian fra Little Yellow Farm
1000 taæ søde ...den er jeg glad for


Nu skulle jeg så finde nogel at give den til ...
er svært med alle de skønne blogs jeg besøger
for at få gode råd og idder til nyt krea

men vil starte med at give den retur til Lilian
for hendes skønne blog og et helt specielt venskab

Og til Ulla fra Ulbul's Legeplads
for en skøn blog med lidt af hvert ... bla hendes skønne malerier og strik

Og til Lene fra Filihunkat
for at dele hendes flotte ting med blogverden .... og takker for de skønne mønstre til mine hækle og strikke værktøj

Og til Jane fra Hold Masken
en blog med masse af flot strik


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....