mandag den 19. marts 2012

en ugle og start på noget nyt....

efter jeg så Lilians pude
måtte jeg igen prøve mig med Crocodile teknikken
den her jeg godt nok været oppe og slås med flere gange.
igen kiggede jeg linket til You Tube som Lilian henviser til
mennnnnnnnn er vist for dum ;)
det blev slet ikke som det på videoen eller Lilians flotte pude
så måtte jeg på nettet og se om der var andet og mere foreståeligt for mig

Fandt denne side (scroll ned på siden for at finde den rigtige ;))
med både video og diagram ..
og nuuuuuuuuu kan jeg bare hækle det
og havde en ide til en ugle taske
den er ikke så stor ... lige plads til cigaretterne (ja jeg ved det godt ...jeg burde stoppe )
mobilen og nøglerne
syntes selv den blev fin, øjnene er sorte perler
så dejligt at komme igang igen ...
men skal passe på min hånd den er ikke helt ok endnu så det går langsomt ;)



efter min søgen på nettet efter teknikken fandt jeg denne taske
opskriften er på Russisk men bruger Google til at oversætte hele siden med og tror det virker ;)
ved endnu ikke om der skal en Kitty på eller jeg bare laver den med perler.
er kun lige gået igang


Ha en god mandag derude i verden ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....