onsdag den 30. maj 2012

fugleunger og lidt af hvert.....

Disse små fugle uger kan endnu ikke flyve.
hvert år har vi nogle der forsøger men havner i vores gård ...
vi lader dem være og håber deres mor kommer med mad til dem og hjælper dem til at flyve.
De 2 her har fundet et nyt hjem i vores gamle hundehus ... ;)
vi har sat en skål med vand og franskbrødskrummer så de evt kan få lidt mad der.


Flere at mine blomster er sprunget ud og der er en duft i gården ..
Den her kan jeg ikke huske hvad hedder ...men den er så flot og jeg er vild med farven.

Nogle er mine Amaryllis (De 4 årstider) er sprunget ud ...desværre ikke dem alle.
Tror vi fik sat dem ud lidt sent .... De har holdt ferie i garagen mens vi byggede om.


Og kaktussen har den første blomst...og 2 mere på vej ....


Sidst lidt krea... fik lavet denne trøje til min niece's baby..
da mit strik projekt driller lidt
og havde brug for at lægge det væk til hjernen vil samarbejde igen )
opskrift fundet HER

Har lavet små sommerfugle (ja si' ikke jeg er vild med sommerfugle ;))
istedet for små blomster som der er i opskriften ..
og hæklet på nål 3 og et par extra omgange


Vejret her er fint ..... men har svært ved at nyde det....
tænker sådan på familien i Nord Italien.
Der bliver ved med at være jordskælv .... de er alle ok men noget så bange.
og i eftermiddag sent var der et mindre i Calabria (foden af støvlen)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....