søndag den 6. maj 2012

Så blev den færdig .....

Billederne er ikke de bedste ;)
eller mon det er mig der ikk ser så godt ud "griner højt"
skal vist lige tabe et par kilo mere ..eller 10??
nå men endelig blev min "kunst" bluse i Free Style Crochet færdig
syntes den blev fin ....
men tror ikk jeg laver en mere lige med det samme ...
efter alt var hæklet sammen havde jeg 227 ender at hæfte ;)
og havde endda hæftet nogle undervejs




Nu skal jeg så lige ha baby blusen færdig
og er igang med en taske ....
ingen billeder...glemte jeg at tage mens lyset var ok

håber I har haft en god weekend

2 kommentarer:

  1. YAY YAY YAY søde, for hulen da hvor er den blevet flot..... Ejjjjjj for pokker da :o)

    Nuiiiiii du må lære mig teknikken en dag :o) Jeg er vildt misundelig LOOOOOOL
    Knuuuuuus Llian

    SvarSlet
  2. 1000 tak søde
    har sendt dig et link med teknikken ....
    ellers må du jo komme herned så jeg kan vise dig det ;)
    knus lis

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....