søndag den 24. juni 2012

lidt mere færdigt ......

Så blev et par tasker mere færdige ...
den her med ide fra denne side
manden min syntes den lignede jordbær så måtte lige lave et til den ;)
er sat ind i billedet i forstørret udgave så i bedre kan se det


og den her er bare rester fra lageret og i oldemors stil
en rund bund og 4 oldemors firkanter
og hæklede så lidt extra på for at få den højre.

en af de goe gamle ideer fra Drops
valgte at lave en anden slags firkanter og hanken er eget design


og et hurtigt bogmærke til en bog jeg læser
"Fiona" af Mary McGarry Morris
opskrift fundet HER
desværre har jeg ikke så mange danske bøger så de får lov at ligge et par år og så læser jeg dem igen ;)
de italienske er lidt tunge at komme igennem da jeg ikke er så god til at læse italiensk ..
men læser alligevel for at blive bedre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....