tirsdag den 31. juli 2012

baby trøje/vest færdig ...

Så blev trøjen/vesten færdig ....
endte med kun at tage maske antallet og følge opskriften til bære stykket
og lavede et knaphul da jeg ikke syntes bånd i halsen til babyer er en god ting.
syntes selv den blev fin
måske jeg skal hækle en række fast masker langs forstykkerne i den lilla???


knappen blev en lille mus fra gemmerne


og så fik jeg lige kigget i min kurv med UFO'er...
puha mon jeg skulle tage mig sammen??
Eller finde strand tasken frem og smutte ude nogen ser mig???
næ den går nok ikke ..... gamle onkel på 86 som bor hos os kan ikke være alene
så jeg må heller finde nål og symaskinen frem
det er kun moterings arbejde som;
hæfte ender sy foer og knapper i diverse ting
eller skulle jeg starte på noget nyt???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....