onsdag den 18. juli 2012

leger med Hexen Strik 3

Så fik jeg enedelig tid til at lave min formleg færdig ...
puha ferie tager for meget af ens tid når der hele tiden er gæster ;)
ikke at jeg ville undvære dem ...har ikke set dem siden vi var i DK i 2007

jeg startede på Ingelises sommer leg 29. juni
her ser du min 1. og 2. del
her er så mit færdige resultat
der er kommet lidt perler på ...
men nu jeg ser billedet syntes jeg alligevel jeg skal ha en hæklet kant på
eller et eller andet hæklet ud over "dutterne"

her er så en anden en ...
startede med en hæklet hvid form
og så lidt i strik i de 2 blå/turkise i kanten
hæklede en anden blå dims på i midten ...den kom til at ligne lidt en rose
en hæklede "dut" med ide herfra
og lidt waffel hækling blev det også til hæklet ned i stangmaskerne
og til sidst en blå perleting

tak til Ingelise for ideen...det skal der leges mere med
når sommeren og varmen er ovre ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....