tirsdag den 9. oktober 2012

baby hue og halsfisk ,,,, og en bog jeg har ventet på....

fik lige lavet en lille hue og halsfisk
stikket i uld
mønster fra DROPS

huen er hæklet sammen med kædesting så der ikke bliver er "hård" syning


og endelig er en bog jeg har bestilt på Ebay kommet....
og selvfølgelig er den nu sat ned til US $1,99 ;)


 Ihhhhhhhh hvorfor vender de billeder nu forkert???
hvordan kan jeg dreje den i det nye blogger?


er det er da ski irreterende


nå det bliver ikke anderledes

4 kommentarer:

  1. Sådan hue og halstørklæde har både mine børn og børnebørn også haft. Jeg er stadig vild med dem!

    Bogen ser fin ud, kan godt forstå du måtte eje den.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja jeg lavede også til min egen søn for uha mange år siden ...og til niecer og nevøer
      har ikke tal på dem jeg har lavet gennem tiden
      tak for de søde ord
      knus lis

      Slet
  2. bliver da helt kage syg af de fotos - bliver spændende at se hva du får bagt/hæklet

    SvarSlet
    Svar
    1. tihi ...er godt de ikke feder ellers ville jeg da allerede have taget 10 kg på
      tak for de søde ord
      knus lis

      Slet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....