torsdag den 25. oktober 2012

torden og en hemmelighed....

14 times uafbrudt torden er alså lige i overkanten for mig der bare ikke kan li torden.
i dag er jeg helt smadret fordi jeg ikke kan slappe af i tordenvejr....
fik ikke sovet meget i nat fordi jeg lå og ventede på det skulle komme igen ...
dumt ;) ja jeg ved det...men når angsten får magten så er det umuligt at slappe af.
 
prøvede hele aftenen at slappe af med min hæklenål og det kom der en hemmelighed ud af....


ved ikke hvornår jeg kan vise jer hele hemmeligheden...men den kommer lige pludselig

lige nu er der sol og ingen skyer og 24 gr... 
så mon det er ovre for denne gang... 
vejrudsigten siger regn og torden igen i morgen... håber de tager fejl  ;)

en dejlig dag til alle jer derude ...uden torden ;)

2 kommentarer:

  1. Åhhhh søde.... Det var da hæsligt. Og så lige hos jer når du hader det sådan... Øv øv øv.....
    Er spændt på at se hvad du har gang i :)
    Hils Pino
    Knuuuuuuuus Lilian

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....