tirsdag den 26. marts 2013

montering arghhhhhhhhh

noget jeg hader!!!! men skal gøres inden jeg starter nyt op

har 3 tasker, en makeup pung og en vest der skal strikkes færdig ....

vesten er denne HER men jeg laver den i meleret garn i lyserøde/pink/lilla/blå
Makeup pungen er lavet for et stykke tid siden men mangler foer og lynlås.
Syntes den er blevet fin med det lille landskab.
og de 3 tasker skal have foer og hanke monteret...
2 er strikket og en hæklet
alle efter egne ideer
Nu ved godt hvad min dag skal gå med.


1 kommentar:

  1. Det er også noget af det jeg hader ved at være kreativ det er at tingene skal syes sammen til sidst - men hvor er det dejligt når det er gjort og tingene er FÆRDIG og ikke bare ligger

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....