lørdag den 14. december 2013

såååå mange fejl .........

aldrig har jeg købt en opskrift med så mange fejl .....
hele 14 ........  men fik det færdigt til sidst.
Har skrevet til designeren og hun er igang med at teste og rette opskriften.
Hun var ked af der var så mange fejl og sendte pengene tilbage.
Nå, men ud over fejlene er det let at gå til ...... selv om det ikke ser sådan ud.
Garnet er måske ikke det bedste men det var hvad jeg havde hjemme da jeg så opskriften på Ravelry og bare MÅTTE igang heheh
Skal helt sikkert ha lavet et mere på et senere tidspunkt i grønne og gyldne farver
opskrift kan findes HER



2 kommentarer:

  1. Jeg har også set sjalet, og tænkt jeg ville i gang med det. Men så venter jeg lige lidt, indtil rettelserne er på plads. Det er så fint.

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud - men ærgerligt med alle fejlene

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....