fredag den 7. februar 2014

lidt nyt af strikke pindene ....

en hurtig lille pige bluse ...
opskrift fra Familie Journalen .
Lavet i baby uld jeg havde på lager i farverne lys babygul og mørk lila
desværre er her gråvejr så billedet er ike blevet så godt :(
en capelet med Netto Soyagarn
WOW det var noget at en overraskelse at strikke med ...
så blødt og lækkert.... og endnu bedre efter vask ..
for slet ikke at tale om de skønne farver 
fik lavet denne capelet dog stikkede jeg lidt extra på i længden.
Syntes lige den var kort nok til mig :)
og til sidst et sjal opskrift fundet her ...
strikket i strømpegarn fra Lidl
Valgte dog at trække i spidserne da jeg blokerede det i stedet for at have de runde buer som i opskriften .
Syntes snoningen kommer mere til sin ret på den måde.


4 kommentarer:

  1. Wauw når jeg ser dine flotte kreationer så glæder jeg mig virkelig til at få børnebørn jeg kan strikke til!

    SvarSlet
    Svar
    1. takker Karina .... jeg har ingen småbørn eller børnebørn (endnu) strikker fordi jeg finder noget sødt og er hurtige projekter når man ikke lige har lyst til andet..... så der er altid en gave kalr hvie en i omgangskredsen får barn eller børnebørn :)

      Slet
  2. super flotte ting, tror jeg skal prøve den øverste bluse

    SvarSlet
  3. takker Laj.... glæder mig til at se hvad farver du laver den i

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....