onsdag den 5. november 2014

mere foto spam

Igen kommer der lige en masse billeder...
får ikke lige lagt dem på bloggen når jeg er færdig med noget.
Jeg er igang med at tømme lidt ud i lageret for at få plads til nyt garn :)

jeg har leget med kort ...de kan findes i min Etsy butik
et med Quilling, tre med korsting, og 2 med scrap. det ene med en mega flot stof blomst lavet af Lil's Shabby Shop

 

*********************************************************
så er der lavet "slipper" til en kunde. Har desværre ikke et link da de er fundet i et gammelt italiensk ugeblad

***************************************************
vanter med fingre i forskelliger farver ... strømpegarn fra rest lageret
opskrift fra Ravelry  Knotty Gloves
************************************************
sjal Twist Again i bomuld fra lager
*************************************************
en hæklet kurv med rester fra lageret. hæklet i dobbelt garn og nål 10
min lille espresso kop står ved siden af så man kan se hvor stor den er :)
skal bruges til opbevaring af føntørre, fladjern og andet på badeværelset
********************************************
endnu et 504 King West kom af stikkepindene .... igen strømpegarn fra lager
fede farver som jeg er vild med :)
************************************************
så havde jeg det her på lageret.... har ingen ide om hvad garn det er ... men føles som en mix alpaca?

 det blev til en poncho fra Emma Fassio "Rosa's Caponcho" med lidt ændringer
*********************************************
og til sidst "Whirligig" som kom af pindene i går aftes. Nu skal det bare vaskes og blokeres.
garnet er Bumbo Daylight ... igen fra lager
  tak fordi du keggede med helt herned :)
ha' en god dag

2 kommentarer:

  1. Nuiiii hvor er du da bare altid i fuld gang søde :)
    Og sikke skønne ting du får fra hånden. Er da helt vild med dine flotte kort :)
    Knuuuuuuuuuuuuuuuus

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er du flittig. Og smukke ting. Jeg er også vild med dit gule og sorte sjal. Det er virkelig flot.

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....