mandag den 18. juni 2012

foto spam igen ....

Så blev vesten færdig ....
måtte lave skulder stropperne på min egen måde da jeg ikke kunne forstå opskriften
som er købt HER
billedet er ikke så godt .... ;) tog det i nat da jeg blev færdig
kunne da ikke sove pga varmen

7. juli kommer noget af familien på ferie i 2 uger
bla 2 af vores små niecer og en lille veninde
så der er hæklet tasker i dag
måtte opgi' at sidde ude ...det var alt for varmt
på teressen i skyggen og under parasol var der 33 °
så ind hvor airconditioner kørte ;)

denne ide her er fra en pude ...
lavede det så det ligner en blomst .... på bagsiden er den hvid

hanken er en hvid og en hvid/lyserød men denne teknik
oversæt den så er den let at finde ud af
den her er jeg selv vild med og vil sikkert lave nogle flere
tasken med opskrift herfra hæklet ud i et
så den giver ingen syninger eller sammenhæklinger
blomsten er herfra
skal bare lige finde en knap til den

og den sidste er ikke færdig endnu
opskrift/ide herfra og tror hanken bliver lavet
med samme teknik som den hvide/lyserøde

nu skal vi lige have lidt kaffe her så vi er klar til kampen Italien - Irland ...
øv Danmark røg ud i går ...synd... men syntes nu ikke de spillde det bedste de kunne
ville nu gerne have set dem videre i EM ...
ha en god aften

Link

1 kommentar:

  1. Heyyyy søde....

    Ihhhh hvor er du altså flittig.
    Det er da nogen kanon søde tasker du har lavet.... Den der du bedst selv kan li' er godt nok sød.
    Og sikke en sjov måde den er lavet på...

    Det må jeg nok prøve en dag :o)

    Snakkes ved i aften når jeg har natputtet hestebørnene :o)

    Knuuuuuuuus Lilian

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....