lørdag den 16. juni 2012

lidt herfra......

Her været lidt væk fra bloggen ....
vi har haft et vennepar fra Danmark på ferie her i 10 dage.
Det har været hyggeligt og vejret var så skønt
så det blev lidt tid på stranden og et par ture så de kunne se Sicilien
;) eller lidt af Sicilien ...øen er jo stor så 10 dage er ikke nok hvis man gerne vil se det hele.
det er ikke blevet til meget tid ved computeren ....
men lidt kreativt har jeg fået lavet

en Wingspan ...farverne er ikke helt gode...
men vil helt sikkert lave en mere skal bare lige finde noget garn med længere farveskift.
Den var meget lettere at lave end jeg troede og har en ide med måden det strikkes på...
håber jeg finder det rigtige garn til det også og så skal i nok få a se hvad jeg finder på ;)


og fik denne trøje færdig ...
pakken skulle jo afsted med de andre ting jeg har lavet til min niece der er gravid.
opskrift fundet på Drops . Jeg har syet en lille hund på jeg havde liggende.


og så skulle min nye rullekniv prøves .... ;) (1000 tak Lil... den virker perfekt)
en T-shirt måtte lade live til fordel for en brødkurv...
bare hæklet der-ud-af uden opskrift

Og nu er jeg igang med denne vest....
er lidt længere end billedet viser... mangler kun skulder stykkerne og det sidste oppe bagpå.
men den drillerrrrrrrrrrrrrr .
ih når opskriften er på udenlansk og man bare ikke kan forstå deres forkortelser

men jeg knokler med at finde ud af det


håber i har en skøn lørdag og vejret er med jer

1 kommentar:

  1. Rigtig fine ting du har fået fra hånden. Du har ret wingspan skal strikkes med lidt længere farveforløb, det vil jeg også gøre med min den næste.

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....