fredag den 1. juni 2012

Pesto og en kurv

I dag skulle der laves pesto.
basillikum fra egen have. Oliven og oliven olie fra en af byens oliven plantager.
hvidløg og tomater fra svigerindens have
hov kan se jeg har glemt at få valdnødderne med på billedet....
men de er også herfra .....
så det er ren Siciliensk pesto uden alverdens gifstoffer
ren guf for smagsløgene

ser ikke så kønt ud når det hele er blendet sammen ..men det smager skønt
med en gang spaghetti "al dente"

fik lige hæklet en lille kurv og pyntet med et par blomster og en sommerfugl ..
ingen mønster men bare hæklet derud af ..


Og er så lige begyndt på at slås med sådan et her
garnet er ikke lige det bedste jeg bruger ;) og desværre ikke nogen billede
her er for mørkt og farverne bliver underlige ... så det må komme senere

2 kommentarer:

  1. Ja, gå du bare med wingspan. Den er rigtig sjov at strikke. Du kan se den på min blog. Jeg har bare brugt strømpegarn, men der er mange flotte på Ravelry. God fornøjelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja jeg så den på din blog og måtte så prøve...den er næsten færdig men endnu ingen billeder
      knus lis

      Slet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....