torsdag den 20. marts 2014

Half cardi baby

fik lige lavet en hurtig half cardi i baby størrelse i går aftes.
havde noget garn liggende som jeg ikke vidste hvad jeg ellers skulle bruge til.
skal også lige ha syet en knap i :)
Fakta:
Opskrift: Ide fra Half a Cardi af Patti 
Garn: Noget jeg havde liggende - en bomuld blanding - kan ikke huske hvad det hedder og bandarolen var væk :)
Pinde: rundpinde 4 mm
Ny teknik: Ingen
Bemærkninger: Slog 60 masker op og delte dem således: 10 - 9 - 22 - 9 - 10 og tog ud på hveranden p. til jeg havde 39 til ærmer. Da jeg havde længden strikkede jeg nogle short rows over ryg maskerne for at få den lidt længere. Og til sidst nogle retriller over dem alle.
Hit eller Shit: Måske den bliver et hit for en nybagt mor :)
..................................................................
I vores lokale Lidl her på Sicilien fik jeg lige købt en limpistol med glimmer lim.
Ved ikke om det er dyrt eller billigt, men måtte af med knap 9 euro :)
Nu skal jeg så prøve at lave noge papirsblomster ..... lige pludselig heheheh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....