fredag den 4. april 2014

mini futter .. og jeg er vild med orange

har flere ting der skal laves færdig 
men er alså god til de overhalings ideer der kommer
først fik jeg lavet den her
har lavet den før - kan ses HER - men denne gang med lidt ændringer.
Fakta: 
Garn: Rio Merceriseret bomuld fra Yarnfreak brugte 5 nøgler
pinde:rundpinde 3,5 mm
Ny teknik: Ingen
Bemærkninger: Strikkes topdown...lige efter mit hoved :) har lavet flere ændringer - ingen rib overhovedet men det hele i glat stik - snoningen på ærmerne har jeg også lavet i siderne og lavet indtagningerne til taljen der på hver side af snoningen.
Hit eller Shit::helt sikkert et HIT

og så fik jeg lige lavet det her lille kort
 
de små futter er hæklet - der blev ikke brugt meget garn :) og en nål 1,5
opskrift fundet på nettet HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....