tirsdag den 24. juni 2014

Note Marine 2

ja så kom der en mere af pindene ..er glad for modellen så måtte lave en mere.
HER er den første jeg lavede.
Denne gang i en lys grøn og en mørk blå.
tihi på ingen af billederne kommer de rigtig farver frem ... den grønne er mere grøn end turkis og den blå er lidt mere mørk

Fakta:
Opskrift: Note Marine af Emma Fassio
Garn: den grønne Bomuldsgarn fra ??? 50g/160m  brugte ca 3 nøgler - den blå som er lidt tyndere kvalitet er fra Mandarin Petit fra Sandnes Garn farve 6073 Marine 50g/180m brugte ca 2 nøgler
Pinde: rundpind nr 4
Ny teknik: Ingen
Bemærkninger:Lavet i str M.  Denne gang lavede jeg den længere både i det grønne stykke på kroppen (ca 7 cm) og i længeden (25 udtagninger i stedet for 18) i det blå for at få den mere som en tunika. Valgte det finere garn forneden for at få den til at falde blødere når jeg havde mere længde på. Og det virker præcis som jeg ønskede.
Hit eller Shit: Helt sikkert en MEGA HIT ... ved jo hvor meget jeg allerede bruger den første jeg lavede :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....