tirsdag den 1. juli 2014

en varm sommer dag ....

havde noget bomuldsgarn i rester liggende og nogle hanke
det blev til en lille taske mål 26 x 16 uden hanken
god til de få ting jeg har brug for når jeg er ude.
knap i træ og form som æble med snyde sygnong og limet på med limpistol
magnet lås og foer i brune farver
den er jeg blevet meget tilfreds med.... 
ingen opskrift bare 2 runde stykker til enderne og et aflangt stykke til selve tasken

*************************************
og så lidt genbrugt leg
et spejl gik i stykker for langggggggg tid siden men gemte rammen. Og kurven med alle de muslingeskaller og konkylier jeg har fundet på stranden igennem de sidste 10 år.


Fik manden min til at skære mig et stykke tyndt finer og satte det bagpå
og så blev der elles limet med limpistol 
her er resultatet ... nu skal jeg bare lige finde det rette sted at hænge det op :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....