mandag den 7. juli 2014

Milk & Honey færdig og nyt ....

i weekenden fik jeg et par ting færdige
og nyt er på pindene. Man skal jo ikke komme ud af træning vel?? heheheh

først fik jeg  Milk & Honey færdigt. Det var gratis på Ravelry et par dage så var heldig :)
Fakta:
Opskrift: Milk & Honey af Pam Jemelian
Garn: Timeless Metallic Mix natur/guld fra Stof & Stil 50g/105meter brugte ca 100g
Pinde: rundpinde  4,5 mm
Ny teknik: Ingen
Bemærkninger: skulle nok have gået en pind nr mere op ... syntes det blev lidt for kompakt
Hit eller Shit: naaaa ved jeg ikk rigtig ...nu må vi se når det kommer i brug
 også denne lille taske blev færdig ...næsten
samme garn som Milk & Honey, brugte lidt over et nøgle ...mangler lige at lave 3 meter I-cord... men gider ikke lige nu hehehhe
Opskriften er gratis på Ravely. Jeg har lavet den en gang før som du kan se LIGE HER.

Og hæklenålen kom også i brug i weekenden.

den trekantet er ide HER FRA  den anden er egen ide.
Garnet er Muskat fra Drops og til begge tasker brugte jeg 3 nøgler -1 af hver farve

og nu til det nye jeg har på pindene 
strikker det i det skønneste  merino/silke håndfarvet af en italiensk veninde
i disse farver
puha jeg må videre der er lang vej og kun retstrikning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....