søndag den 13. juli 2014

Smooth Move færdig

puha den var hårdt og kedeligt at lave.... med alle de ret pinde troede eg aldrig ville blive færdig.
og så I-cord hele vejen rundttil sidst. Men er meget tilfreds med resultatet. Nu håber eg så bare at veninden der har bestil det bliver glad for det :)

Fakta:
Opskrift: Smooth Move  af Stephen West
Garn:  merino70% /silk 30%  håndfarvet af en italiensk veninde Lisa Russo. pr 50 g /175 meter fordelt således: Toasted 50g/175 m - Greige 100g/350m - Hebridean 300 g/1050m - Jumpsuit (I-cord) 50g/175 m
Pinde: rundpinde 4mm
Ny teknik: Ingen
Bemærkninger: Tror ikke jeg laver det igen med alle de ret pinde - men hvis jeg gør vil jeg bruge en anden teknik for vende pindene end bare at vende.
Hit eller Shit: jeg syntes det er et HIT men mon min veninde mener det samme???
*********************************
trængte til at lave noget hutigt efter alle de retpinde :)
Manden spiste melon, det bryder jeg mig ikke om, men kunne da lave nogle grydelapper der ligner heheheh
lavet af bomulds rester fra kassen. bagsiden er helt i grøn og hæklet sammen i den sidste omgang.

1 kommentar:

  1. Mon ikke din veninde bliver glad ? :o) hun får i hvert fald et flot sjal :o)

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....