fredag den 18. juli 2014

tank top .....

3 dage med benet i ro efter et insektbid med infektion og antibiotika
hoppede denne tank top af pindene.
Fakta:
Opskrift: Fuchsia-tank af  lucysusy grace med ændringer
Garn: Fra lager  Mandarin Petit fra Sandnes Garn 50gr/180m farve 8041 (Udgået) har brugt lidt over 3 nøgler.
Pinde:  rundpinde 4 mm (for at få den lidt større da opskriften kun er i str S
Ny teknik: Ingen
Bemærkninger: Som der sker ofte har jeg lavet nogle ændringer. Hulmønsteret kunne jeg ikke lide så bruget det HER i stedet for. Ind og udtagninger i siderne har jeg lavet på hver side af maskerne i siden i stedet for midt i hulmønsteret. og lavet den 12 omgange længere.
Hit eller Shit: Den blev hurtigt vasket så den kunne komme i brug. havde den på i går aftes og den er helt sikkert et HIT.
*******************************************
angående sjalet i forrige indlæg...
min veninde blev sååååååååå glad for det og har allerede sagt jeg skal lave flere ting til hende.
Skønt kan jo godt lide at tjene penge til nyt garn heheheh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak for din kommentar som alle bliver modtaget med glæde ....